August 23, 2012

31 Day Challenge-Day 2: Color Orange

Back with Day 2 of the 31 Day Challenge!, Today's color is Orange....I don't know about you but this color just always screams Halloween to me!!! which makes me kinda shy away from color the hues, UNTIL I bought China Glaze- Orange You Hot? from their summer neon collection this is the nicest Orange Shimmery Neon polish I have ever own I swear that in person it even sorta has these flashes of pink, I love it!
Polish Used
China Glaze-Orange You Hot?
Description: Semi Neon Orange with shimmer, 3 coats for decent coverage & the formula was smooth,
Vogue Crackles-Orange, Magenta
Orange and Magenta Crackle.

I know crackles are so last year lol but I still think they can give a mani
a fun look!, How do you feel about crackles?

Check out the rest of the girlies! 

XOXO
-Diana

23 comments:

  1. Well that's a good idea to mix crackles!! I love love love your nails, so wish they were mine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw Thank you so much Nicole! that's so sweet of you :D

      Delete
  2. Most are done with crackles but I still use them! Magnetic polishes are the trend I pretty much skipped.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol i agree! i skipped out on magnetics as well but they look kinda intriguing...hm maybe i'll give them a try in the near future

      Delete
  3. very nice lovely blog i like it .this is my blog http://jobsoftypingnewin2012.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I love the combo I'm not really much into crackles but this one is an exception, really pretty

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! i'm not to crazy about them either lol! eh but once in a while wont hurt

      Delete
  5. Thanks for the welcome and stopping by, love your nails.

    ReplyDelete
  6. Morning, Diana! Count me among the believers. Can't stand crackle, but THIS ain't your garden variety crackle. I love it. The effect has a wonderful animal print/abstract vibe! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol I agree crackles are hard to work with sometimes specially when they wont freaking crack! but thank you Lisa! :]

      Delete
  7. really awesome orange and i love the crackle effect on top!

    ReplyDelete
  8. I've never been a fan of crackle but this looks wicked. It looks like you nails are on fire! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You, it turned out better than i expected lol !

      Delete
  9. I love your nails!!! If you don't like somebody, you can just punch them in the eye with em lol.
    This Naildesign is awesome as usual!
    Did you enter my Giveaway yet?

    TheAmazingWorldOfJ - Worldwide MAC Giveaway

    Janine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lmao!!! that seriously gave me a good laugh! thank you Janine!
      and I will enter your giveaway now! :)

      Delete
  10. HI DIANA! Great summer spirit manicure... Have a great week end. Xoxo V.V.

    ReplyDelete
  11. I really like this! I just got a coupke of CG crackles on clearance to try them out, I'm late with the crackle thing because the first one I tried sucked. lol But seeing this makes me want to try again! And I love your nails, I've thought about filing mine like that but I don't think I can pull it off, I'm too use to squared.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You Gini! I was about to buy the china glaze crackles but they were the glitter ones and idk they just didnt seem to appealing, but hey you should gradually file your nails into the stiletto shape like you I had sqaure then squa-oval then just round then pointy LOL i bet that once you have them you won't miss your square nails :]

      Delete
  12. Orange is another color that doesn't work for me. I love what you did with this! It looks amazing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You!,Orange is another one of those difficult colors, and hey the crackle thing came outta nowhere lol! and it actually turned out pretty interesting.

      Delete

I love reading what you guys have to say,so don't be shy to comment!
also I love seeing New blogs, feel free to email me your Blog links at Dianagarc93@gmail.com :D Thank you for stopping by! :)